Chicago1930, Poradniki do gier, Chicago 1930 poradnik
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Te st gry na stronie 34
Chicago 1930
Chicago 1930
DROGA SZEFA MAFII DO ZDOBYCIA WŁADZY NAD WSZYSTKIMI DZIELNICAMI CHICAGO
Niszczymy zbiorniki z paliwem należące do Hanka O’Neilla
a
. Po chwili wychodzą ko-
lejni. Po lewej stronie, obok furgonetki, leżą trzy
skrzynie z alkoholem. Rozbijamy je kastetem.
2
Wchodzimy do budynku. Nokautujemy siedzących
otwieramy drzwi kluczem i likwidujemy wrogów.
Kierujemy się do schodów na powierzchnię na połu-
dniowym zachodzie
a
. Bierzemy klucz i schodzi-
my na dół zejściem po prawej stronie pomieszczenia.
a
. Rozmawiamy z robotnikiem.
ze wszystkimi straż-
nikami i rozwalamy po-
jemniki z alkoholem.
Wychodzimy zachodni-
mi drzwiami i rozma-
wiamy z robotnikiem
w ogrodzonym budyn-
ku. Idziemy na zachód,
wkolejnym budynku
cucimy apteczką leżą-
cego robotnika
dzimy ze schowaną
bronią, inaczej cywil
przestraszy się i nic
nam nie powie. Rozma-
wiamy, aż dostajemy
od niego klucz. Wraca-
my do podziemi, wcho-
dzimy do dużego po-
mieszczenia na pół-
nocy, likwidujemy prze-
ciwników oraz świad-
ków
a
. Roz-
mawiamy dwa razy
i idziemy za nim.
a
. W pomieszcze-
niu obok jest broń.
drzwi na północy.
Idziemy przez kolejne
sale, niszcząc alkohol
izabijając strażników.
Wkolejnym pomiesz-
czeniu znajdujemy
klucz i sejf.
Otwieramy
go i zabieramy ze
środka klucz.
Idziemy
dalej na północny
wschód i zabijamy
gangsterów. Bierzemy
klucz, potem rozma-
wiamy z robotnikami
i dajemy im pieniądze.
tuż obok znajduje-
my kolejnych gangste-
rów, skrzynki i beczki
z alkoholem. Przeszu-
kujemy dokładnie oko-
liczne pomieszczenia,
niszcząc w nich skrzy-
nie z alkoholem
a
.
Pieniędzmi przekupu-
jemy też pozostałych
przy życiu świadków.
Ostatni skład piwa jest
w małej sali na samym
środku mapy. Zadanie
wykonane!
www.
ksgry
.pl
strategiczna
>
Walka o Chicago
to nie skok na jubilera. Pokazujemy,
jak opanować miasto, kierując mafią
ioczyścić je, grając nietykalnymi
Tajne kody na stronie 72
1
Stajemy przy schodach i czekamy, aż wychodzi
wróg. Strzelamy do niego
wsali gangsterów, likwidujemy siedzącego w poko-
ju po wschodniej stronie
3
Zabijamy gangstera. Idziemy na północny zachód,
4
Na górze walczymy
5
Do rozdzielni wcho-
6
Kluczem otwieramy
7
W pomieszczeniu
Podsłuchujemy, o czym mówią gangsterzy
mi. Likwidujemy stojących przy wejściu do ośrodka
gangsterów – najlepiej z dystansu, tak, by nas nie za-
uważyli. Po chwili przybiegają posiłki, z którymi też się
rozprawiamy. Z pokoju bierzemy kartkę z kodem
2
Likwidujemy pobliskich gangsterów, przy położo-
a
. Cywile wychodzą
zkuchni, z której będziemy podsłuchiwać. Idziemy do
budynku na zachodzie, rozmawiamy z nianią, przeszu-
kujemy ją albo nokautujemy i bierzemy klucz.
i używamy kodu na telefonie
a
. Dajemy mu
go. Idziemy do pomieszczeń na południowym wscho-
dzie, do których wchodzi się od dołu planszy.
a
.
Uprowadzamy prokuratora Daugherty’ego
a
. Uważamy
przy tym, żeby nie zaskoczyli nas wrogowie bie-
gnący od wschodu! Wchodzimy do recepcji mo-
telu (na północy kompleksu), przeszukujemy re-
cepcjonistę i znajdujemy kolejny klucz.
zachowanie ciszy – jeśli wzbudzamy czyjeś
podejrzenia albo otwieramy ogień w budynku
restauracji, gangsterzy, których mamy podsłu-
chać, uciekają. Otwieramy drzwi prowadzące
do kuchni. Po cichu likwidujemy bandytów
iwchodzimy do kuchni
1
Bierzemy strzelby i pieniądze. Ogłuszamy policjantów przy
a
. Koniec misji!
2
Przekupujemy świadków pieniędzmi. Otwieramy drzwi
3
Spowalniamy czas. Używając strzelb, likwidujemy policjan-
a
, zabijamy
4
Wchodzimy do pokoju. Po krótkiej rozmowie bierzemy klucz, a potem klikamy na prokuratora
a
.
strażnika i przez łazienkę wychodzimy na gzyms.
www.
ksgry
.pl
1
Idziemy na południe, rozmawiamy z oboma cywila-
nych na południu toaletach rozmawiamy z człowie-
kiem. Jeden z zabitych ma jego klucz
3
Zabijamy gangsterów, czytamy leżącą gazetę
dziej na północ zabijamy wszystkich gang-
sterów. Znajdujemy kolejny klucz
5
W decydującej fazie misji najważniejsze jest
4
W podobnych budynkach położonych bar-
recepcji, następnie strzelamy do tych w salonie. Otwieramy
drzwi
a
, zabijamy tych, którzy są w środku i bierzemy klucz.
wkuchni.
Likwidujemy wszystkich policjantów i idziemy
do recepcji.
Bierzemy klucz i wchodzimy na górę.
tów. Idziemy jednym człowiekiem do pokoju
Te raz chodzi z nami. Schodzimy na dół i klikamy na drzwi. Uważamy, bo mogliśmy przeoczyć
jakiegoś policjanta, który zaczyna do nas strzelać, gdy nas widzi. Misja zakończona!
Wymuszamy haracz w restauracji
1
Na tę misję nie bierzemy sprzętu do cichego zała-
a
,
2
Wchodzimy do restauracji, a następnie do kuchni.
3
Zabijamy gangsterów. W korytarzu otwieramy
strzelby
a
, pistolety i bardzo dużo amunicji.
a
.
4
Po zlikwidowaniu wszystkich przestępców wcho-
5
Robimy porządek na podwórzu. Po chwili wybiega-
6
Odjeżdżamy,
klikając na drzwi samochodu,
ana-
a
izabijamy ich.
Dowiadujemy się, kto zabił Joja
Masakra w dniu świętego Walentego
my na misję je-
dynie broń cięż-
ką, dużo amunicji
igranaty.
Na po-
czątku zabijamy
kręcących się
obok hali bandy-
tów.
Zajmujemy
się także tymi na
północ i wschód
od budynku.
wiamy i likwidujemy policjantów. Najlepiej usta-
wić się w pewnej odległości i użyć winchesterów.
Uwaga na fotografa!
Jeśli robi nam zdjęcie pod-
czas strzelania, później zostajemy aresztowani!
przeszukaniu wychodzimy z niego i rozmawia-
my zcywilem. Aby pozbywać się licznych bandy-
tów ukrywających się w pokojach, używamy gra-
natów. Po rzucie oddalamy się z pola rażenia.
likwidujemy
strażników. Je-
den z naszych
ludzi wchodzi do
łazienki i zabija
wroga
a
. Reszta
ma czekać przed
drzwiami i strze-
lać do wrogów.
Po zwycięskiej
potyczce używa-
my telefonu.
Po zakończe-
niu strzelaniny
idziemy do poko-
ju przestępców,
skąd zabieramy
dokumenty.
Za-
bijamy O’Neilla,
który stoi przed
łazienką.
Zabie-
ramy klucz, wra-
camy na miejsce
startu misji.
Idziemy za nim, gadamy z dowodzącym. Za-
bieramy mu szyfr. Wracamy do biura, otwieramy
sejf
pokoju na wschodzie, skąd bierzemy doku-
menty (są za łóżkiem). Wchodzimy do budki,
apotem idziemy na miejsce startu misji. Odjeż-
dżamy samochodem
a
, bierzemy klucz. W pokoju w zachodnich
budynkach rozmawiamy z cywilem.
a
. Koniec!
www.
ksgry
.pl
twiania sprawy. Tu liczy się tylko winchester
Potem wracamy do restauracji i walczymy z ma-
fiosami.
Po walce znów idziemy do kuchni.
drzwi i strzelamy do zasłaniających się cywilami.
Zaczynamy strzelać do bandytów w sali
a
.
Uważamy na gangsterów wbiegających z podwórka!
dzimy do ostatniego pokoju i bierzemy klucz
ją kolejni mafiosi. Idziemy do budynku, w którym
ukrywają się szefowie kasyna
stępnie na pojawiający się na karcie postaci sym-
bol kierownicy. Misja udana!
1
I znów bierze-
2
Whangarze
1
Bierzemy dużo amunicji. Na początku rozma-
2
Martwy księgowy leży w tym pokoju
a
. Po
3
Znowu walka.
3
Rozmawiamy z asystentem dowodzącego.
4
Zabijamy Jima i bierzemy klucz. Idziemy do
Zabijamy Andersona, nowego sędziego
1
Na tę misję bie-
Eskortujemy dona Falconego, szefa mafii
rzemy broń pre-
cyzyjną, najlepiej
karabiny. Na star-
cie zabijamy poli-
cjantów i świad-
ków.
Potem idzie-
my na południowy
wschód do grupki
gapiów.
Rozma-
wiamy z nimi. Robi-
my też porządek z
okolicznymi poli-
cjantami.
piej dać karabin
komuś innemu niż
Jack Beretto. Ry-
zyko aresztowania
jest zbyt duże. Po
rozmowie z do-
nem całą drużyną
(wybieramy do niej
tych, którzy jak
najcelniej strzelają
iumieją leczyć in-
nych) schodzimy
na parter
a
.
ciągiem przy-
jeżdża Anderson.
Podczas gdy roz-
mawia z dzienni-
karzami
madzonych po-
licjantów i czeka-
my, aż pojawia się
wsparcie.
Uważa-
my szczególnie
na gliniarza za
kontuarem!
Kiedy
jest już po wszyst-
kim, wracamy po
dona i klikamy na
niego, aby za nami
poszedł. Zaczyna-
my eskortę!
a
, prze-
prowadzamy za-
mach. Jeśli ga-
piów jest za dużo,
przekupujemy ich.
Uważamy na FBI!
Brudną robotę zo-
stawiamy lepiej in-
nym niż Jack.
to nie był praw-
dziwy Anderson!
Ten właśnie nad-
chodzi z drugiej
strony peronów, od
wschodu, i kieruje
się do miejsca star-
tu.
Zabijamy go
więc jak najszyb-
ciej, a potem ucie-
kamy schodami
w górę.
Uwaga na
świadków!
my na parter.
Upewniamy się, że
nie ma tam nikogo,
kto mógłby otwo-
rzyć do nas ogień.
Biegniemy przez
kuchnię do tylnych
drzwi
a
. Uważamy
na policję w re-
stauracji i w poko-
ju za recepcją! Naj-
lepiej rzucić w nich
granaty.
Usuwamy Dana Daugherty’ego
1
Na początku idziemy wzdłuż korytarza i zabijamy
drodze eliminujemy kolejnych policjantów.
Wycho-
dzimy na balkon i idziemy na wschód.
4
Wracamy do
a
. Podnosimy klucz i wychodzimy przez okno.
5
Potyczka jest
miejsca startu
misji. Otwieramy
kluczem drzwi,
bierzemy kolejny
klucz i leżące do-
kumenty.
Te ra z
leczymy drużynę
i przeładowuje-
my broń.
Wcho-
dzimy do dużego
salonu, w którym
kryje się Dan.
ciężka, najle-
piej po prostu
zmniejszyć tempo
gry,
wrzucić do
środka jeden lub
dwa granaty i do-
kończyć dzieła
karabinami.
Wdrodze do wyj-
ścia uważamy na
policyjne posiłki
iostrzeżenia FBI!
www.
ksgry
.pl
1
Wtej misji najle-
2
Po chwili po-
2
Zabijamy zgro-
3
Okazuje się, że
3
Znów schodzi-
wszystkich stojących policjantów. Po chwili pojawiają
się posiłki.
Im też dajemy i wymieniamy uzbrojenie.
2
Idziemy na południe przez salę z fortepianem. Po
Wśrodku likwidujemy straże i strzelamy w akwa-
rium
3
Wchodzimy przez okno do ostatniego pokoju.
ODDZIAŁ NIETYKALNYCH OPANOWUJE SYTUACJĘ W MIEŚCIE WICHRÓW
Znajdujemy mordercę prokuratora Daugherty’ego
rozmowę z poli-
cjantami. Na miejscu
zbrodni znów roz-
mawiamy i chwyta-
my zmarłego. Bie-
rzemy kod.
Rozma-
wiamy ze stojącym
przed wschodnim
pokojem policjan-
tem, który otwiera
nam drzwi.
Wcho-
dzimy do niego i roz-
mawiamy z Laurą.
2
Zabieramy klu-
a
iotwieramy drzwi
do pokoju prokura-
tora. Otwieramy sejf
iwyciągamy doku-
menty. Idziemy na
zachód do kuchni,
wktórej rozmawia-
my z policjantem,
potem znów z Lau-
rą w jej pokoju
i znów z tym samym
policjantem.
czyk z wazonu
zienki, w której leży apteczka.
Wracamy do kuchni
icucimy pokojówkę.
Udajemy się znów na miejsce
zbrodni, gdzie rozmawiamy z nowym policjantem.
z policjantem.
Idziemy z nim na miejsce zbrodni
irozmawiamy.
Idziemy do pokoju dziecinnego, roz-
mawiamy i znów wracamy na miejsce zbrodni.
pokoju oraz nóż – narzędzie zbrodni. W zachodnim
pokoju znajdujemy ciała zabitych. Idziemy do kamer-
dynera
a
i aresztujemy go. Koniec misji!
Znajdujemy tajne kasyno i robimy w nim porządek
1
Na tę misję bie-
stentem, eliminu-
jąc po drodze prze-
stępcę ze strzelbą,
oraz tych, którzy się
zbiegają na pomoc,
jeśli użyliśmy bro-
ni
a
. Rozmawiamy
zasystentem iwra-
camy na podwórko.
Na jego zachodnim
końcu, obok poko-
jówki, stoi uzbrojony
w strzelbę bandyta.
Jeśli nie udaje nam
się go ogłuszyć, uży-
wamy broni palnej.
a
. Zaraz
po rozmowie ogłu-
szamy i aresztujemy
odwróconego tyłem
przestępcę
a
.
i ogłuszamy bandytę. Zabieramy klucz i idziemy do
restauracji, rozmawiamy z nowymi świadkami, wycho-
dzimy na zewnątrz i idziemy na południowy zachód.
zabieramy mu klucze) i jego kumpla. Otwieramy
bramę
a
i idziemy na kolejne podwórko. Wchodzimy
przez drzwi do nielegalnego kasyna.
kajdanki.
Uwaga! Niektórzy mają strzelby – do
tych strzelamy.
Idziemy do drugiego pokoju i bijemy
ostatnich dwóch. Po aresztowaniu kończymy misję.
www.
ksgry
.pl
1
Przeprowadzamy
3
Na balkonie policjant daje nam klucz. Idziemy do ła-
4
W miejscu, w którym zaczęliśmy grę, rozmawiamy
5
Zabijamy Torella i bierzemy klucz do zachodniego
rzemy dobrze bi-
jących się policjan-
tów. Wchodzimy do
restauracji i rozma-
wiamy z oboma kel-
nerami oraz z kobie-
tą w pokoju na pół-
nocy. Wychodzimy
za kelnerem na po-
dwórko, zaczepiamy
go i gadamy z asy-
stentem
2
Idziemy za asy-
3
Wchodzimy do południowego pomieszczenia
a
4
Rozmawiamy z Frankiem. Nokautujemy go (potem
5
Ogłuszamy wszystkich bandytów i zakładamy im
[ Pobierz całość w formacie PDF ]